Ahlstrom lomauttaa 16 työntekijää Kauttuan tehtaalla

Ahlstrom Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 22.6.2006 klo 10.40

Ahlstrom lomauttaa 16 työntekijää Kauttuan tehtaalla

Ahlstrom Tampere Oy:n Kauttuan tehtaan yt-neuvottelut on saatu tänään päätökseen. Neuvotteluiden tuloksena tehtaan 16 työntekijää lomautetaan 15.7.-10.9.2006 väliseksi ajaksi.

Lomautuksilla pyritään sopeuttamaan krepatun paperin tuotanto vastaamaan vallitsevaa kysyntä- ja varastotilannetta. Lomautuksilla ei ole vaikutusta krepatun paperin toimituksiin asiakkaille.

Tuomo Wall, tehdaspäällikkö, Ahlstrom Tampere Oy:n Kauttuan tehdas, puh. 010 303 2523

Jakelu:
Helsingin pörssi
www.ahlstrom.com

Ahlstrom on johtava korkealaatuisten kuitumateriaalien kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, esim. suodattimissa, hygieniapyyhkeissä, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 5 600 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli 1,55 mrd euroa vuonna 2005. Ahlstromin osake on noteerattu Helsingin Pörssin päälistalla. Yhtiön internet-osoite on www.ahlstrom.com