Ahlstromin viestintäjohtajaksi nimitetty Niina Suhonen

Ahlstrom Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 16.11.2007

Ahlstrom Oyj:n viestintäjohtajaksi on nimitetty KTM Niina Suhonen, 38. Hän siirtyy Ahlstromiin Perlos Oy:stä helmikuun alkuun 2008 mennessä. Niina Suhonen on työskennellyt Perloksessa vuodesta 2002, viimeksi yhtiön viestintäjohtajana. Ahlstromissa hänen vastuualueisiinsa kuuluvat yhtiön sisäinen ja ulkoinen viestintä, talousviestintä ja sijoittajasuhteet.

Niina Suhonen raportoi sisäiseen ja ulkoiseen viestintään liittyvissä asioissa markkinointijohtaja Laura Raitiolle sekä talousviestintään ja sijoittajasuhteisiin liittyvissä asioissa talousjohtaja Jari Mäntylälle.

Ahlstrom Oyj
Laura Raitio, markkinointijohtaja

Laura Raitio, markkinointijohtaja, puh. 010 888 4766, laura.raitio@ahlstrom.com
Jari Mäntylä, talousjohtaja, puh. 010 888 4768, jari.mantyla@ahlstrom.com

Jakelu:
www.ahlstrom.com

Ahlstrom on johtava korkealaatuisten kuitumateriaalien kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, esim. suodattimissa, hygieniapyyhkeissä, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 6 500 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli 1,6 mrd euroa vuonna 2006. Ahlstromin osake on noteerattu Helsingin Pörssissä. Yhtiön internet-osoite on www.ahlstrom.com.