Korjaus suomenkieliseen pörssitiedotteeseen "Ahlstrom hakee optio-ohjelmien I (2001) ja II (2001) optioiden listausta Helsingin Pörssiin"

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 29.11.2006 klo 11.15

Ahlstrom Oyj:n 22.11. julkaistun suomenkielisen pörssitiedotteen liitteenä olevissa optio-ohjelma 1 (2001):n ehdoissa oli virhe osan II "Osakemerkinnän ehdot" kohdan 3 "Osakkeiden merkintähinta" kolmannessa kappaleessa. Kappaleen sisältö oikeassa muodossa on: "Merkintähintaa alennetaan 1.1.2001 jälkeen ja ennen osakkeiden merkintää jaettujen osinkojen määrällä. Merkintähinnan on aina vastattava vähintään B-sarjan osakkeen nimellisarvoa."

Optio-ohjelman I (2001) korjatut ehdot ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Ahlstrom Oyj

Gustav Adlercreutz, hallinto- ja lakiasiainjohtaja, Ahlstrom Oyj, puh. 010 888 4727

Jakelu:
Helsingin pörssi
www.ahlstrom.com

Ahlstrom on johtava korkealaatuisten kuitumateriaalien kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, esim. suodattimissa, hygieniapyyhkeissä, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 5 700 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli 1,55 mrd euroa vuonna 2005. Ahlstromin osake on noteerattu Helsingin Pörssissä. Yhtiön internet-osoite on www.ahlstrom.com.

Tiedote kokonaisuudessaan mukaanlukien optio-ohjelman I (2001) ehdot on luetteavissa alla olevan linkin kautta.