Ahlstromin kompensaatiovaliokunnan vastuualue laajenee

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 20.12.2007

Ahlstromin kompensaatiovaliokunnan vastuualue laajenee

Ahlstrom Oyj:n hallitus on tänään päättänyt laajentaa yhtiön kompensaatiovaliokunnan vastuualueen kattamaan myös nimitysvaliokunnalle kuuluneet tehtävät. Muutos astuu voimaan heti. Valiokunnan nimi muutetaan kompensaatio- ja nimitysvaliokunnaksi. Valiokunnan jäsenet ovat Peter Seligson (puheenjohtaja), Jan Inborr ja Urban Jansson.

Kompensaatio- ja nimitysvaliokunnan pääasiallisia tehtäviä on päättää toimitusjohtajalle raportoivien henkilöiden palkoista ja muista eduista sekä ehdottaa jäseniä yhtiön hallitukseen ja laatia ehdotus hallituksen palkkioista.

Hallinto- ja lakiasiainjohtaja Gustav Adlercreutz, puh. 050 550 5747

Jakelu:
OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki
www.ahlstrom.com

Ahlstrom on johtava korkealaatuisten kuitumateriaalien kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, esim. suodattimissa, hygieniapyyhkeissä, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 6 500 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli 1,6 mrd euroa vuonna 2006. Ahlstromin osake on noteerattu OMX Pohjoismainen Pörssi Helsingissä. Yhtiön internet-osoite on www.ahlstrom.com.