Muutos Ahlstromin johtoryhmässä

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 17.12.2009 klo 16.00

Ahlstrom Oyj, maailman johtaja kuitukankaiden ja erikoispaperien valmistaja, ilmoittaa seuraavista muutoksista konsernin johtoryhmässä. Muutokset tulevat voimaan 1.2.2010.

Talousjohtaja Seppo Parvi ottaa vastuulleen konsernin ostotoiminnot. Ostotoiminnoista ja yritysvastuusta aiemmin vastannut johtaja Diego Borello siirtyy uusiin tehtäviin Ahlstromin osto-organisaatiossa johtoryhmän ulkopuolella. Ahlstromin yritysvastuuasioista vastaa jatkossa henkilöstöjohtaja Paula Aarnio muiden tehtäviensä ohella.

Jan Lång

Jakelu:

www.ahlstrom.com

Ahlstrom on korkealaatuisten kuitukankaiden ja erikoispapereiden johtava kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Ahlstromin tuotteita käytetään monissa jokapäiväisissä sovelluksissa, kuten suodattimissa, pyyhkimistuotteissa, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 6 000 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,8 miljardia euroa vuonna 2008. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Yhtiön internetosoite on www.ahlstrom.com.