Muutos Ahlstromin johtoryhmässä

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 17.9.2010 klo 15.00

Ahlstrom Oyj, kuitukankaiden ja erikoispaperien johtava valmistaja, ilmoittaa muutoksesta konsernin johtoryhmässä. Varatoimitusjohtaja Risto Anttonen jää eläkkeelle 31. joulukuuta 2010. Anttonen vastaa liiketoiminnan kehittämisestä ja hänen työtehtävänsä siirtyvät muille johtoryhmän jäsenille Anttosen jäätyä eläkkeelle.

Risto Anttonen aloitti Ahlstromin palveluksessa vuonna 1991, ja hän on toiminut Ahlstromissa useissa konsernijohdon tehtävissä.

"Haluan kiittää Ristoa hänen arvokkaasta työpanoksestaan Ahlstromille ja toivottaa hänelle hyvää jatkoa," sanoo Ahlstromin toimitusjohtaja Jan Lång.

Jan Lång
Puh. 010 888 4700, jan.lang@ahlstrom.com

Jakelu:
www.ahlstrom.com

Ahlstrom on korkealaatuisten kuitukankaiden ja erikoispapereiden johtava kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Ahlstromin tuotteita käytetään monissa jokapäiväisissä sovelluksissa, kuten suodattimissa, pyyhkimistuotteissa, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 5 800 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa vuonna 2009. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Yhtiön internetosoite on www.ahlstrom.com.