Ahlstrom allekirjoitti 250 miljoonan euron valmiusluoton

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 30.6.2011 klo 18.25

Ahlstrom, johtava korkealaatuisten materiaalien valmistaja, on tänään allekirjoittanut uuden viisivuotisen 250 miljoonan euron valmiusluoton (Revolving Credit Facility). Konsernin yleisiin rahoitustarpeisiin tarkoitettu lainajärjestely korvaa vastaavan 15.7.2009 päivätyn 200 miljoonan euron valmiusluoton.

Sopimuksen pääjärjestäjinä (Mandated Lead Arrangers and Bookrunners) toimivat: DnB NOR Bank ASA; Merchant Banking, Skandinaviska Enskilda Banken; Nordea; Pohjola Bank plc; Sampo Bank plc ja Swedbank AB (publ). Muut järjestäjät (Lead Arrangers) ovat BNP Paribas Corporate & Investment Banking ja Crédit Agricole Corporate and Investment Bank.

Nordea toimi rahoitusjärjestelyn koordinaattorina ja Skandinaviska Enskilda Banken dokumentaatioagenttina. Pohjola Pankki toimii luoton agenttipankkina.

Lisätiedot:
Seppo Parvi, CFO, puh. +358 10 888 4768

Jakelu:
Päämediat
www.ahlstrom.com

Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, tapeteissa, kosteuspyyhkeissä, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. 5 700 työntekijäämme palvelevat asiakkaita 26 maassa, kuudessa maanosassa. Vuonna 2010 Ahlstromin liikevaihto oli 1,9 mrd euroa. Yhtiön osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.