Ahlstrom julkaisee 25.4.2013 osavuosikatsauksen tammi-maaliskuulta 2013

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 11.4.2013 klo 13.00

Ahlstrom julkaisee osavuosikatsauksen tammi-maaliskuulta 2013 torstaina 25.4.2013 noin klo 9.00.

Ahlstromin toimitusjohtaja Jan Lång ja talousjohtaja Seppo Parvi esittelevät osavuosikatsauksen analyytikoille ja medialle suomenkielisessä tiedotustilaisuudessa Helsingissä torstaina 25.4. klo 10.00. Tilaisuus pidetään tapahtumatalo Bankissa osoitteessa Unioninkatu 20.

Tämän lisäksi toimitusjohtaja Lång ja talousjohtaja Parvi esittelevät tammi-maaliskuun 2013 osavuosikatsauksen puhelinkonferenssissa englanniksi samana päivänä klo 14.30. Puheluun voi osallistua soittamalla muutamia minuutteja ennen sen alkamista numeroon (09) 2310 1621 Suomessa tai +44 (0) 20 3364 5381 Suomen ulkopuolella. Osallistumiskoodi on 7529840.

Puhelinkonferenssia voi kuunnella suorana myös internetissä audiocast-lähetyksenä osoitteessa www.ahlstrom.com. Internetin kautta voi myös esittää kysymyksiä. Esityksen seuraaminen edellyttää kirjautumista.

Tallenne puhelusta esitysmateriaaleineen on kuunneltavissa ja katsottavissa yhtiön internetsivuilla vuoden ajan tilaisuuden jälkeen.

Suomenkielinen esitysmateriaali on saatavilla osavuosikatsauksen julkaisemisen jälkeen osoitteessa www.ahlstrom.fi osiossa Sijoittajat > Katsaukset ja presentaatiot > 2013. Englanninkielinen esitysmateriaali löytyy osoitteesta www.ahlstrom.com osiosta Investors > Reports and presentations > 2013.

Juho Erkheikki
Talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, diagnostiikassa, tapeteissa, lattioissa ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. Vuonna 2012 Ahlstromin liikevaihto jatkuvista toiminnoista (ilman Label and Processing -liiketoimintoja) oli noin 1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 800 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa, kuudessa maanosassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.