Ahlstromin West Carrollton -tehtaan myynti West Carrollton Parchment and Convertingille toteutunut

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 2.1.2014 klo 9.30

Ahlstrom, globaali korkealaatuisten kuitumateriaalien valmistaja, on saattanut päätökseen West Carrolltonissa Yhdysvalloissa sijaitsevan tehtaansa konvertointiliiketoiminnan myymisestä West Carrollton Parchment and Converting Inc.:lle, joka on ohiolainen perheyritys.

Tehtaalla työskentelee tällä hetkellä noin 70 työntekijää, jotka siirtyvät West Carrollton Parchment and Convertingin palvelukseen. Kaupan osapuolet ovat sopineet, että sopimuksen arvoa ei julkisteta. Kaupasta tiedotettin 22.11.2013.

Juho Erkheikki
Talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, diagnostiikassa, tapeteissa, lattioissa ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. Vuonna 2012 Ahlstromin liikevaihto jatkuvista toiminnoista (ilman Label and Processing -liiketoimintoja) oli noin 1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 800 työntekijää palvelevat asiakkaita 24 maassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.