Ahlstrom julkaisee tammi-kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen 3.8.2016

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 22.7.2016 klo 12.20

Ahlstrom julkaisee tammi-kesäkuun 2016 osavuosikatsauksen 3.8.2016

Ahlstrom julkaisee osavuosikatsauksensa tammi-kesäkuulta 2016 keskiviikkona 3.8.2016 noin klo 08.30.

Ahlstromin toimitusjohtaja Marco Levi ja talousjohtaja Sakari Ahdekivi esittelevät osavuosikatsauksen analyytikoille ja medialle tiedotustilaisuudessa Helsingissä keskiviikkona 3.8. klo 11.00 alkaen. Tilaisuus pidetään yhtiön pääkonttorissa osoitteessa Alvar Aallon katu 3 C, toinen kerros, neuvotteluhuone Antti.

Englanninkielistä puhelinkonferenssia ja webcastia voi seurata osoitteessa: http://qsb.webcast.fi/a/ahlstrom/ahlstrom_2016_0803_q2

Puhelinkonferenssinumerot:

Suomessa +358 (0)9 2310 1618
Ruotsissa +46 (0)8 5065 3935
Iso-Britanniassa +44 (0)20 3427 1922

Puhelimitse tilaisuuteen voi osallistua soittamalla muutamia minuutteja ennen sen alkamista. Lista muiden maiden puhelinnumeroista löytyy osoitteessa www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat. Osallistumiskoodi on 6434508.

Tallenne esitysmateriaaleineen on kuunneltavissa ja katsottavissa yhtiön internetsivuilla vuoden ajan tilaisuuden jälkeen.

Suomenkielinen esitysmateriaali on saatavilla osavuosikatsauksen julkaisemisen jälkeen osoitteessa www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat/Katsaukset-ja-presentaatiot/2016/.

Juho Erkheikki
Talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Ahlstrom tuottaa innovatiivisia kuitupohjaisia materiaaleja tuoden toiminnallisuutta arkeen. Olemme sitoutuneet kasvattamaan ja luomaan arvoa sidosryhmille tuottamalla suorituskykyisimpiä kuitupohjaisia materiaaleja kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän sovelluksissa, kuten suodattimissa, terveydenhuollon kankaissa, laboratorio- ja bioteknologiasovelluksissa, tapeteissa ja teipeissä sekä elintarvike- ja juomapakkauksissa. Vuonna 2015 Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 300 työntekijää palvelevat asiakkaita 22 maassa. Ahlstromin osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoja saa osoitteesta www.ahlstrom.com/fi.