AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE 13.10.2017 klo 11.30 Ahlstrom-Munksjö julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuulta 2017 keskiviikkona 25.10.2017 noin klo 8.30. Katsaus lisäaineistoineen on saatavilla verkkosivuilla www.ahlstrom-munksjo.com/fi/sijoittajat julkaisemisen jälkeen. Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora verkkolähetys (webcast) järjestetään julkaisupäivänä 25.10.2017 klo 11.00 (10.00 CEST) Helsingissä ravintola Savoyssa (Eteläesplanadi 14, 7. kerros). Tuloksen esittelevät englanniksi toimitusjohtaja Jan Åström ja talousjohtaja Pia Aaltonen-Forsell. Webcast-linkki ja puhelinkonferenssinumerot Tiedotustilaisuutta voi seurata osoitteessa: http://qsb.webcast.fi/a/ahlstrommunksjo/ahlstrommunksjo_2017_1025_q3/  Suomessa +358 (0)9 7479 0404 Ruotsissa +46 (0)8 5065 3942 Iso-Britanniassa +44 (0) 330 336 9411 Yhdysvalloissa +1 719 325 4746 Osallistumiskoodi on 5895267 Osallistujia pyydetään soittamaan noin 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuuden tallennetta voi seurata Ahlstrom-Munksjön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä. Lisätietoja:

Juho Erkheikki, sijoittaja- ja mediasuhdepäällikkö, puh. 050 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,15 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n ja Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.