Ahlstromin sijoittajasivut voittivat Pörssisäätiön palkinnon

Ahlstrom Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 9.4.2015 klo 13.45

Ahlstromin sijoittajasivut voittivat Pörssisäätiön palkinnon

Ahlstrom on tänään voittanut ensimmäisen palkinnon Pörssisäätiön Parhaat sijoittajasivut verkossa -kilpailussa Nasdaq Helsingin pörssin keskisuurten yhtiöiden sarjassa.

Palkinnon myönsi voittoa tavoittelematon Suomen Pörssisäätiö, jonka tehtävänä on arvopaperisäästämisen ja arvopaperimarkkinoiden edistäminen. Pörssisäätiön edustajien lisäksi kilpailulautakunnassa oli edustus Suomen sijoitusanalyytikot ry:stä sekä korkeakouluista. Lisäksi huomioitiin Haaga-Helia ammattikorkeakoulun opiskelijoiden näkemyksiä.

"Haluamme tarjota aina ajantasaista, olennaista ja tärkeää tietoa verkkosivuillamme käyttäjäystävällisesti," kertoo Ahlstromin talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö Juho Erkheikki. "Tavoitteenamme on jatkuva parantaminen."

Parhaat sijoittajasivut verkossa on vuosittainen kilpailu, jossa arvioitiin kaikkien Helsingin pörssissä listattujen yhtiöiden sijoittajasivut.

Tutustu Ahlstromin sijoittajasivuihin osoitteessa: www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat/

Juho Erkheikki
Talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tavoitteenamme on kasvaa puhtaaseen ja terveeseen elinympäristöön tähtäävän tuotevalikoiman avulla. Kuitumateriaalejamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, terveydenhuollon kankaissa, laboratorio- ja bioteknologiasovelluksissa, tapeteissa ja elintarvikepakkauksissa. Vuonna 2014 Ahlstromin liikevaihto oli noin miljardi euroa. Yhtiömme 3 400 työntekijää palvelevat asiakkaita 22 maassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.