Ahlstromin Osnabrückin tehtaan myynti Kämmererille on toteutunut

Ahlstrom Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 3.1.2017 klo 16.45

Ahlstromin Osnabrückin tehtaan myynti Kämmererille on toteutunut

Ahlstrom on saattanut päätökseen Saksassa Osnabrückin tehdasta operoivan tytäryhtiönsä myynnin Kämmerer Paper Holding GmbH:lle.

Järjestelystä tiedotettiin 7.11.2016. Kauppahintaa ei julkaista osapuolten välisen sopimuksen mukaisesti.

Juho Erkheikki
Sijoittajasuhde- ja talousviestintäpäällikkö

Ahlstrom tuottaa innovatiivisia kuitupohjaisia materiaaleja tuoden toiminnallisuutta arkeen. Olemme sitoutuneet kasvattamaan ja luomaan arvoa sidosryhmille tuottamalla suorituskykyisimpiä kuitupohjaisia materiaaleja kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän sovelluksissa, kuten suodattimissa, terveydenhuollon kankaissa, laboratorio- ja bioteknologiasovelluksissa, tapeteissa ja teipeissä sekä elintarvike- ja juomapakkauksissa. Vuonna 2015 Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 300 työntekijää palvelevat asiakkaita 22 maassa. Ahlstromin osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoja saa osoitteesta www.ahlstrom.com/fi.