Nimitys Ahlstromin johtoryhmässä(2)

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 26.1.2010 klo 16.00

William "Bill" Casey (s. 1959) B.Sc., Chem. Eng; MBA, nimitetään Ahlstrom Oyj:n Advanced Nonwovens -liiketoiminta-alueen johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi 8.2.2010 alkaen. Hänen toimipaikkansa on Windsor Locks, CT, USA.

Caseyllä on vankka kokemus Ahlstromin toimialoilta. Hän on viimeksi toiminut varatoimitusjohtajana Shawmut Corporation -yhtiössä vuosina 2008 ja 2009. Shawmut Corporation valmistaa laminaatteja autoteollisuudelle.

Tätä ennen Casey on tehnyt pitkän uran (1986-2008) Freudenbergin kuitukangasliiketoiminnassa, viimeksi Freudenberg Nonwovens Limited Partnership USA:n toimitusjohtajana. Sen lisäksi hän on toiminut yrityksessä useissa eri tehtävissä mm. tutkimus- ja kehitystoiminnassa, tehtaanjohtajana sekä eri divisioonien yleisjohdossa.

Jan Lång

Ahlstrom Oyj

Jakelu:

www.ahlstrom.com

Ahlstrom on korkealaatuisten kuitukankaiden ja erikoispapereiden johtava kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Ahlstromin tuotteita käytetään monissa jokapäiväisissä sovelluksissa, kuten suodattimissa, pyyhkimistuotteissa, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 6 000 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,8 miljardia euroa vuonna 2008. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Yhtiön internetosoite on www.ahlstrom.com.