Muutos Ahlstromin hallituksessa

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 31.8.2012 klo 12.15

Nathalie Ahlström (DI) on jättänyt eroilmoituksensa Ahlstromin hallituksen jäsenyydestä. Tämä johtuu hänen uuden työtehtävän aiheuttamasta eturistiriidasta. Ero astuu voimaan 1.9.2012.

Ahlstrom Oyj ja sen hallitus haluavat kiittää Nathalie Ahlströmia hänen arvokkaasta työstään hallituksen jäsenenä sekä toivottaa hänelle menestystä tulevissa haasteissa.

Hallituksessa jatkaa kuusi jäsentä seuraavaan varsinaiseen yhtiökokoukseen saakka vuonna 2013: Peter Seligson (puheenjohtaja), Pertti Korhonen (varapuheenjohtaja), Sebastian Bondestam, Lori J. Cross, Esa Ikäheimonen ja Anders Moberg.

Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman. Ahlstrom auttaa kumppaneitaan pysymään kehityksen kärjessä. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, tapeteissa, lattioissa, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema toimialoillamme. Ahlstromin 5 200 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa kuudessa eri maanosassa. Vuonna 2011 Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Sijoittajatietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.fi.