Ahlstromin vuosikertomus 2012 julkaistu

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 1.3.2013 klo 15.00

Ahlstromin vuosikertomus vuodelta 2012 on julkaistu tänään yhtiön verkkosivuilla suomeksi ja englanniksi. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, toimintakertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Julkaisut ovat saatavilla PDF-tiedostoina yhtiön internetsivuilla www.ahlstrom.com > Sijoittajat.

Lisäksi Ahlstrom julkaisee ensi viikolla verkkosivuillaan vastuullisuusraportin 2012 englanniksi.

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2012 sekä palkka- ja palkkioselvitys 2012 on myös julkaistu tänään erillisinä pdf-tiedostoina suomeksi ja englanniksi osoitteessa www.ahlstrom.com > Sijoittajat > Konsernin hallinnointi.

Julkaisut ilmestyvät painettuina ensi viikolla. Niitä voi tilata yhtiön verkkosivuilta tai sähköpostitse osoitteesta corporate.communications@ahlstrom.com

Vuosikertomus 2012 on tämän tiedotteen liitteenä PDF-tiedostona.

Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, diagnostiikassa, tapeteissa, lattioissa ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. Vuonna 2012 Ahlstromin liikevaihto jatkuvista toiminnoista (ilman Label and Processing -liiketoimintoja) oli noin 1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 800 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa, kuudessa maanosassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.