Ahlstrom julkaisee vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteensa 27.1.2017

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 13.1.2017 klo 11.00

Ahlstrom julkaisee vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteensa 27.1.2017

Ahlstrom julkaisee vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteensa perjantaina 27.1.2017 noin klo 08.30.

Ahlstromin vt. toimitusjohtaja Sakari Ahdekivi esittelee katsauksen analyytikoille ja medialle tiedotustilaisuudessa Helsingissä perjantaina 27.1. klo 11.00 alkaen. Tilaisuus pidetään yhtiön pääkonttorissa osoitteessa Alvar Aallon katu 3 C, toinen kerros, neuvotteluhuone Antti.

Englanninkielistä puhelinkonferenssia ja webcastia voi seurata osoitteessa: http://qsb.webcast.fi/a/ahlstrom/ahlstrom_2017_0127_q4

Puhelinkonferenssinumerot:

Suomessa +358 (0)9 7479 0404
Ruotsissa +46 (0)8 5065 3942
Iso-Britanniassa +44 (0)330 336 9411

Puhelimitse tilaisuuteen voi osallistua soittamalla muutamia minuutteja ennen sen alkamista. Lista muiden maiden puhelinnumeroista löytyy osoitteessa www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat. Osallistumiskoodi on 9071340.

Tallenne esitysmateriaaleineen on kuunneltavissa ja katsottavissa yhtiön internetsivuilla vuoden ajan tilaisuuden jälkeen.

Suomenkielinen esitysmateriaali on saatavilla osavuosikatsauksen julkaisemisen jälkeen osoitteessa www.ahlstrom.com/fi/Sijoittajat/Katsaukset-ja-presentaatiot/2016/.

Juho Erkheikki
Sijoittajasuhde- ja talousviestintäpäällikkö

Ahlstrom tuottaa innovatiivisia kuitupohjaisia materiaaleja tuoden toiminnallisuutta arkeen. Olemme sitoutuneet kasvattamaan ja luomaan arvoa sidosryhmille tuottamalla suorituskykyisimpiä kuitupohjaisia materiaaleja kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän sovelluksissa, kuten suodattimissa, terveydenhuollon kankaissa, laboratorio- ja bioteknologiasovelluksissa, tapeteissa ja teipeissä sekä elintarvike- ja juomapakkauksissa. Vuonna 2015 Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 300 työntekijää palvelevat asiakkaita 22 maassa. Ahlstromin osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoja saa osoitteesta www.ahlstrom.com/fi.