Ahlstrom-Munksjö julkaisee tammi-maaliskuun 2017 osavuosikatsauksen keskiviikkona 26.4.2017

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 11.4.2017 klo 11.00 CEST Ahlstrom-Munksjö Oyj julkaisee Munksjö Oyj:n osavuosikatsauksen tammi-maaliskuulta 2017 sekä Ahlstrom Oyj:n lopputilinpäätöstiedotteen keskiviikkona 26.4.2017 noin klo 8.30 (7.30 CEST). Katsaukset lisäaineistoineen ovat saatavilla osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com/fi/sijoittajat julkaisemisen jälkeen. Yhtiön yhdistetyt pro forma taloudelliset luvut vuosilta 2015 ja 2016 sekä tammi-maaliskuulta 2017 julkistetaan toukokuussa 2017. Yhdistetty tiedotustilaisuus, puhelinkonferenssi ja suora verkkolähetys (webcast) järjestetään julkaisupäivänä 26.4.2017 klo 11.00 (10.00 CEST) ravintola Savoyssa (osoitteessa Eteläesplanadi 14, 7. kerros, Helsinki). Tuloksia kommentoivat toimitusjohtaja Jan Åström, varatoimitusjohtaja Sakari Ahdekivi ja talousjohtaja Pia Aaltonen-Forsell. Tilaisuus on englanninkielinen. Webcast-linkki ja puhelinkonferenssinumerot Tiedotustilaisuutta voi seurata osoitteessa: http://qsb.webcast.fi/m/munksjo/munksjo_2017_0426_q1/  Suomessa +358 (0)9 7479 0404 Ruotsissa +46 (0)8 5065 3942 Yhdysvalloissa + 1 719 325 2346 Iso-Britanniassa +44 (0) 330 336 9412 Osallistumiskoodi on 4282354. Osallistujia pyydetään soittamaan noin 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Tilaisuuden tallennetta voi seurata Ahlstrom-Munksjön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä. Ahlstrom-Munksjö Oyj Lisätietoja:

Juho Erkheikki, Investor & Media Relations Manager, tel. +358 50 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,2 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 200 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n ja Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.