Ahlstrom-Munksjö Oyj: Hallituksen pysyvät valiokunnat

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 6.4.2017 klo. 18.00 CEST Helsinki, Suomi Ahlstrom-Munksjö Oyj: Hallituksen pysyvät valiokunnat Ahlstrom-Munksjö Oyj:n hallitus on tänään päättänyt perustaa kolme pysyvää hallitusvaliokuntaa, jotka ovat tarkastusvaliokunta, strategiavaliokunta (uusi) ja henkilöstövaliokunta (aiemmin palkitsemisvaliokunta). Tarkastusvaliokunnan jäsenet ovat Elisabet Salander Björklund (puheenjohtaja), Alexander Ehrnrooth ja Harri-Pekka Kaukonen. Kaikki tarkastusvaliokunnan jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä ja sen merkittävistä osakkeenomistajista paitsi Alexander Ehrnrooth, joka ei ole riippumaton yhtiön merkittävästä osakkeenomistajasta. Uuden strategiavaliokunnan jäsenet ovat Peter Seligson (puheenjohtaja), Alexander Ehrnrooth ja Jan Inborr. Kaikki strategiavaliokunnan jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä ja sen merkittävistä osakkeenomistajista paitsi Alexander Ehrnrooth, joka ei ole riippumaton yhtiön merkittävästä osakkeenomistajasta. Henkilöstövaliokunnan jäsenet ovat Hans Sohlström (puheenjohtaja), Johannes Gullichsen ja Hannele Jakosuo-Jansson. Kaikki henkilöstövaliokunnan jäsenet ovat riippumattomia yhtiöstä ja sen merkittävistä osakkeenomistajista paitsi Hans Sohlström, joka ei ole riippumaton yhtiön merkittävästä osakkeenomistajasta. Ahlstrom-Munksjö Oyj Lisätietoja:

Juho Erkheikki, Investor and Media Relations Manager, tel. +358 50 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisua. Tuotteisiimme kuuluvat koristeparit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,2 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 200 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Yhtiö syntyi Ahlstrom Oyj:n and Munksjö Oyj:n yhdistyttyä 1.4.2017. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.