Ahlstrom julkaisee tammi-syyskuun 2012 osavuosikatsauksen 22.10.2012

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 9.10.2012 klo 13.00

Ahlstrom julkaisee osavuosikatsauksensa tammi-syyskuulta 2012 maanantaina 22.10.2012 noin klo 12.00.

Ahlstromin toimitusjohtaja Jan Lång ja talousjohtaja Seppo Parvi esittelevät tammi-syyskuun 2012 osavuosikatsauksen analyytikoille ja medialle suomenkielisessä tiedotustilaisuudessa Helsingissä maanantaina 22.10. klo 13.30. Tilaisuus pidetään tapahtumatalo Bankissa osoitteessa Unioninkatu 20. Kokoustilan nimi näkyy sisääntuloaulan opastusnäytöllä.

Tämän lisäksi toimitusjohtaja Lång ja talousjohtaja Parvi esittelevät tammi-syyskuun 2012 osavuosikatsauksen puhelinkonferenssissa englanniksi samana päivänä klo 15.00. Puheluun voi osallistua soittamalla muutamia minuutteja ennen sen alkamista numeroon (09) 6937 9543 Suomessa tai +44 (0)20 3140 8286 Suomen ulkopuolella. Osallistumiskoodi on 3104023.

Puhelinkonferenssia voi kuunnella suorana myös internetissä audiocast-lähetyksenä osoitteessa www.ahlstrom.com. Internetin kautta voi myös esittää kysymyksiä. Esityksen seuraaminen edellyttää kirjautumista.

Tallenne puhelusta esitysmateriaaleineen on kuunneltavissa ja katsottavissa yhtiön internetsivuilla vuoden ajan tilaisuuden jälkeen.

Suomenkielinen esitysmateriaali on saatavilla osavuosikatsauksen julkaisemisen jälkeen osoitteessa www.ahlstrom.fi osiossa Sijoittajat > Katsaukset ja presentaatiot > 2012. Englanninkielinen esitysmateriaali löytyy osoitteesta www.ahlstrom.com osiosta Investors > Reports and presentations > 2012.

Juho Erkheikki
Talousviestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö

Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman. Ahlstrom auttaa kumppaneitaan pysymään kehityksen kärjessä. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, tapeteissa, lattioissa, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema toimialoillamme. Ahlstromin 5 200 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa kuudessa eri maanosassa. Vuonna 2011 Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,6 miljardia euroa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Sijoittajatietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.fi.