Ahlstrom esittelee uuden pehmeän kuitukankaan leikkaussalivaatteisiin

Ahlstrom Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 13.9.2013 klo 15.00

Ahlstrom, globaali korkealaatuisten kuitumateriaalien valmistaja, esittelee uuden Ahlstrom TenderGuard(TM) -tuotteen, joka on pehmeä SMS-teknologiaan (kehruu-sulapuhallus-kehruu) perustuva kuitukangas leikkausalivaatteisiin.

Ahlstrom TenderGuard(TM) tarjoaa tasapainon turvallisuuden, pehmeyden ja mukavuuden välillä. Tuotteen mukavuus on huomioitu tämän monipuolisen pehmeän kankaan suunnittelussa. Kankaan tuomia etuja ovat mm. poimuttuvuus, keveys sekä miellyttävyys iholla. Turvallisuus ja mukavuus mahdollistavat, että kirurgit ja hoitajat voivat keskittyä olennaisiin asioihin leikkauksien aikana.

Ahlstrom TenderGuard(TM) on korkealaatuinen ja kustannustehokas kangas leikkausalivaatteisiin. Se tarjoaa saman suojan ja on mukavampi käyttää kuin tavallinen SMS-teknologiaan perustuva kangas. Tuote on verrattavissa vesineulattuun kuitukankaaseen, mutta on kevyempi ja antaa paremman suojan.

Tuote-esittelyvideo on katseltavissa osoitteessa: http://www.youtube.com/watch?v=5Da-pZRmnuc

Lisätietoa löytyy myös osoitteesta www.ahlstrom.com/tenderguard, ja voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen ahlstrom.medical@ahlstrom.com

Valeria Erdos
Product Manager, Drapes, Gowns & Apparel
Puh. +1 860 654 8300

Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, diagnostiikassa, tapeteissa, lattioissa ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. Vuonna 2012 Ahlstromin liikevaihto jatkuvista toiminnoista (ilman Label and Processing -liiketoimintoja) oli noin 1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 800 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa, kuudessa maanosassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.