Ahlstromin uusi pääkonttori Helsingin Töölönlahdelle

Ahlstrom Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 15.2.2013 klo 13.15

Ahlstrom muuttaa uuteen pääkonttoriin Helsingin Töölönlahdelle helmikuun 2013 loppupuolella. Yhtiön tämänhetkinen pääkonttori on sijainnut Helsingin Salmisaaressa vuoden 2007 lopusta alkaen.

Uusi käyntiosoite on:
Ahlstrom Oyj
Alvar Aallon katu 3 C

Ahlstrom on korkealaatuisia kuitumateriaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, leikkaussalivaatteissa ja -liinoissa, diagnostiikassa, tapeteissa, lattioissa ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. Vuonna 2012 Ahlstromin liikevaihto jatkuvista toiminnoista (ilman Label and Processing -liiketoimintoja) oli noin 1 miljardia euroa. Yhtiömme 3 800 työntekijää palvelevat asiakkaita 28 maassa, kuudessa maanosassa. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.