Ahlstrom Oyj:n vuosikertomus 2008 ja vuosikooste 2008 julkaistu

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 19.3.2009

Ahlstromin vuosikertomus tilikaudelta 2008 on julkaistu pdf-tiedostoina suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi yhtiön internet-sivuilla www.ahlstrom.com > Sijoittajat.

Vuosikertomus koostuu kahdesta osasta: tilinpäätöksestä sekä kertomusosasta, jossa kuvataan tarkemmin yhtiön liiketoimintaa ja strategiaa. Kertomusosa sisältää myös Ahlstromin yritysvastuuraportin vuodelta 2008.

Painetun vuosikertomuksen voi tilata yhtiön internet-sivujen kautta, sähköpostitse osoitteesta corporate.communications@ahlstrom.com tai puhelimitse numerosta 010 888 4707.

Ahlstrom Oyj on myös julkaissut internet-sivuillaan koosteen vuoden 2008 pörssitiedotteista ja pörssi-ilmoituksista. Tiedotteet ovat luettavissa kokonaisuudessaan osoitteessa www.ahlstrom.com > Media.

Ahlstrom Oyj
Niina Suhonen

Jakelu:

Ahlstrom on korkealaatuisten kuitumateriaalien johtava kehittäjä, valmistaja ja markkinoija. Yhtiön valmistamia kuitukankaita ja erikoispapereita käytetään monissa jokapäiväisissä tuotteissa, kuten suodattimissa, pyyhkimistuotteissa, lattiamateriaaleissa, etiketeissä ja teipeissä. Ahlstromin kuituosaaminen ja innovatiivisuus ovat luoneet yhtiölle vahvan markkina-aseman monilla liiketoiminta-alueilla. Yhtiön 6 400 työntekijää palvelevat asiakkaita tuotantolaitoksilla tai myyntitoimistoissa yli 20 maassa kuudessa maanosassa. Ahlstromin liikevaihto oli noin 1,8 miljardia euroa vuonna 2008. Ahlstromin osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Yhtiön internetosoite on www.ahlstrom.com.