Ahlstromin taloudellinen tiedottaminen vuonna 2012

Ahlstrom Oyj PÖRSSITIEDOTE 29.9.2011 klo 09.10.

Ahlstrom Oyj julkistaa taloustietoa vuonna 2012 seuraavasti:

Raportti                                                       Julkaisupäivä
Tilinpäätöstiedote tilikaudelta 2011           keskiviikkona 1.2.
Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta        perjantaina 27.4.
Osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta           torstaina 9.8.
Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta           maanantaina 22.10.

Hiljainen jakso
Ahlstrom noudattaa hiljaisen jakson periaatetta tilinpäätöskauden ja osavuosikatsauskausien päättymisen jälkeen julkaisupäivään asti. Hiljaisen jakson aikana Ahlstrom ei ole yhteydessä pääomamarkkinoiden edustajiin.

Vuosikertomus vuodelta 2011 julkaistaan PDF-muodossa yhtion verkkosivuilla viikolla 10.

Varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 4.4.2012 klo 13.00 Finlandia-talossa (Mannerheimintie 13 e, Helsinki).

Lisätiedot:

Ahlstrom on korkealaatuisia materiaaleja valmistava yritys, joka työskentelee alansa johtavien yritysten kanssa kautta maailman auttaen heitä pitämään etumatkansa. Tuotteitamme käytetään monissa arkipäivän tuotteissa, kuten suodattimissa, tapeteissa, kosteuspyyhkeissä, etiketeissä ja elintarvikepakkauksissa. Meillä on johtava markkina-asema niillä aloilla, joilla toimimme. 5 700 työntekijäämme palvelevat asiakkaita 26 maassa, kuudessa maanosassa. Vuonna 2010 Ahlstromin liikevaihto oli 1,9 mrd euroa. Yhtiön osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa www.ahlstrom.com.