Ahlstrom-Munksjön vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2017 on julkaistu

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS, 28.2.2018 klo 16.15

Ahlstrom-Munksjön vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2017 on julkaistu tänään yhtiön verkkosivuilla https://www.ahlstrom-munksjo.com/fi/

Vuosikertomus ja vastuullisuusraportti 2017 on tämän tiedotteen PDF-liitteenä ja sen voi myös ladata yllä mainituilta verkkosivuilta. Raportti on saatavilla suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.

Raportti sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Anna Selberg, EVP Communications, tel. +46 703 23 10 32, anna.selberg@ahlstrom-munksjo.com

Juho Erkheikki, Investor Relations Manager, tel. +358 50 413 45 83, juho.erkheikki@ahlstrom-munksjo.com

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti
Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja maailmanlaajuisesti tarjoten innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja. Tuotteisiimme kuuluvat koristepaperit, suodatinmateriaalit, irrokepohjapaperit, hiomapaperit, kuitukankaat, elektrotekniset paperit, lasikuitumateriaalit, elintarvikepakkaukset ja etiketit, teipit, terveydenhuollon kankaat sekä diagnostiikan sovellukset. Liikevaihtomme on noin 2,2 miljardia euroa vuodessa ja meitä on 6 000 henkeä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.