Ahlstrom-Munksjön taloudelliset tiedotteet vuonna 2021 ja muutos raportointikielissä

AHLSTROM-MUNKSJÖ OYJ, PÖRSSITIEDOTE 18.12.2020 klo 14.30

Ahlstrom-Munksjö suunnittelee julkistavansa taloustietoa vuonna 2021 seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2020: 10.2.2021
  • Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2021: 27.4.2021
  • Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2021: 23.7.2021
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2021: 27.10.2021

Vuosikertomus sisältäen tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vuodelta 2020 julkaistaan yhtiön verkkosivuilla www.ahlstrom-munksjo.com/fi viikolla 8 vuonna 2021.

Ahlstrom-Munksjö on myös päättänyt lopettaa ruotsin kielen käytön virallisen raportointikielenä 1.1.2021 alkaen. Yhtiön lakisääteisten tietojen viralliset raportointikielet ovat tästä eteenpäin suomi ja englanti. Lopettamalla ruotsin kielen käytön raportointikielenä Ahlstrom-Munksjö pyrkii varmistamaan taloudellisen raportoinnin ja tiedotteiden julkaisun nopeuden ja tehokkuuden.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 24.3.2021 klo 13.00. Kokouksen kutsuu koolle myöhemmin Ahlstrom-Munksjön hallitus.

Osakkeenomistajan, joka haluaa saada yhtiökokoukselle kuuluvan asian yhtiökokouksen käsiteltäväksi, on viimeistään 18.1.2020 toimitettava tästä kirjallinen vaatimus yhtiön hallitukselle osoitteeseen Ahlstrom-Munksjö Oyj, hallituksen sihteeri, PL 329, 00101 Helsinki.

Sijoittajien muodostama konsortio teki 24.9.2020 Ahlstrom-Munksjön hallituksen suositteleman julkisen käteisostotarjouksen kaikista Ahlstrom-Munksjön osakkeista. Yllä mainitut taloudelliset julkistusajankohdat voivat sen vuoksi muuttua.

Johan Lindh, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, +358 10 888 4994
Juho Erkheikki, sijoittajasuhdepäällikkö, +358 10 888 4731

Ahlstrom-Munksjö lyhyesti
Ahlstrom-Munksjö on johtava kuitupohjaisten materiaalien valmistaja, joka tarjoaa innovatiivisia ja kestävän kehityksen mukaisia ratkaisuja asiakkailleen maailmanlaajuisesti. Tavoitteenamme on laajentaa kuitupohjaisten arkipäivän ratkaisujen käyttöä.  Tarjontamme koostuu suodatinmateriaaleista, irrokepohjapapereista, elintarvike- ja juomateollisuuden käsittelymateriaaleista, laminaattipapereista, hiomatuotteiden ja teippien pohjapapereista, sähköteknisistä papereista, lasikuitumateriaaleista sekä terveydenhuollon kankaista ja diagnostiikkasovelluksista. Lisäksi tarjoamme laajan valikoiman muita erikoispapereita teollisuuden ja kuluttajien käyttöön. Liikevaihtomme on noin 3 miljardia euroa vuodessa ja meitä on noin 8 000 henkilöä. Ahlstrom-Munksjön osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä ja Tukholmassa. Lue lisää osoitteessa www.ahlstrom-munksjo.com.